Την Πέμπτη 07/06/2018 συζητήθηκε επίκαιρη ερώτηση του ΚΚΕ που αφορά την διασφάλιση της συνέχισης της της λειτουργίας του αμαξοστασίου του Ελληνικού. Ακολουθούν οι εισηγήσεις επί της επίκαιρης ερώτησης και η δευτερολογία του βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστου Κατσώτη.
'Στο πολύ σοβαρό θέμα της μετεγκατάστασης του αμαξοστασίου του Ελληνικού, με σημαντικές επιπτώσεις στο συγκοινωνιακό έργο, τους κατοίκους και τους εργαζόμενους του ΟΑΣΑ, που προβλέπει υπουργική απόφαση, αναφερόταν η Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ που συζητήθηκε στη Βουλή.
Ο βουλευτής του ΚΚΕ, Χρήστος Κατσώτης, ζήτησε να διασφαλιστεί η συνέχιση της λειτουργίας του αμαξοστασίου στο Ελληνικό και να ακυρωθεί η υπουργική απόφαση που προβλέπει τη μετεγκατάστασή του. Ανέφερε ότι η κυβέρνηση υλοποιώντας τις δεσμεύσεις απέναντι στο κεφάλαιο, προχωρά εκτός των άλλων και στο κλείσιμο του αμαξοστασίου Ελληνικού. Πρόσθεσε πως θα χειροτερεύσει το ήδη πετσοκομμένο συγκοινωνιακό έργο και θα προκύψουν τεράστια προβλήματα στον οικογενειακό, εργασιακό προγραμματισμό περίπου 1.000 εργαζομένων.
Ο υφυπουργός Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, δέχθηκε ότι είναι προβληματική η σύμβαση για την μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου από το ελληνικό, αλλά όπως είπε η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να την αλλάξει. Κατά συνέπεια ανέφερε ότι η μετεγκατάσταση θα προχωρήσει με τη «μικρότερη δυνατή αναστάτωση στον Οργανισμό». Ανέφερε ότι τα περίπου 300 αστικά λεωφορεία από το αμαξοστάσιο του Ελληνικού θα μετεγκατασταθούν στα αμαξοστάσια της Πέτρου Ράλλη, της Ανθούσας και του Θριασίου. Υποστήριξε ότι «είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε» και πρόσθεσε ότι θα διασφαλιστούν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι για τυχόν πρόσθετη εργασία θα αμειφθούν. Σε ό,τι αφορά το συγκοινωνιακό έργο εκτίμησε ότι «θα είναι ακριβώς το ίδιο».
Ο Χρήστος Κατσώτης σημείωσε ότι δεν είναι λύση η μετεγκατάσταση σε άλλα αμαξοστάσια, καθώς έχουν πολύ λίγες θέσεις για τα λεωφορεία, ενώ σύμφωνα με μελέτη θα αυξηθούν κατά 45% τα «νεκρά» χιλιόμετρα με σημαντική επιβάρυνση για το λεκανοπέδιο της Αττικής.
Κάλεσε την κυβέρνηση να επαναδιαπραγματευτεί τη σύμβαση, επαναλαμβάνοντας ταυτόχρονα τη θέση του ΚΚΕ ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού και πρόσθεσε ότι ανάλογη θέση είχε και ο ΣΥΡΙΖΑ παλιότερα. (Πηγή:902.gr)
'Στο πολύ σοβαρό θέμα της μετεγκατάστασης του αμαξοστασίου του Ελληνικού, με σημαντικές επιπτώσεις στο συγκοινωνιακό έργο, τους κατοίκους και τους εργαζόμενους του ΟΑΣΑ, που προβλέπει υπουργική απόφαση, αναφερόταν η Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ που συζητήθηκε στη Βουλή.
Ο υφυπουργός Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, δέχθηκε ότι είναι προβληματική η σύμβαση για την μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου από το ελληνικό, αλλά όπως είπε η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να την αλλάξει. Κατά συνέπεια ανέφερε ότι η μετεγκατάσταση θα προχωρήσει με τη «μικρότερη δυνατή αναστάτωση στον Οργανισμό». Ανέφερε ότι τα περίπου 300 αστικά λεωφορεία από το αμαξοστάσιο του Ελληνικού θα μετεγκατασταθούν στα αμαξοστάσια της Πέτρου Ράλλη, της Ανθούσας και του Θριασίου. Υποστήριξε ότι «είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε» και πρόσθεσε ότι θα διασφαλιστούν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι για τυχόν πρόσθετη εργασία θα αμειφθούν. Σε ό,τι αφορά το συγκοινωνιακό έργο εκτίμησε ότι «θα είναι ακριβώς το ίδιο».
Κάλεσε την κυβέρνηση να επαναδιαπραγματευτεί τη σύμβαση, επαναλαμβάνοντας ταυτόχρονα τη θέση του ΚΚΕ ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού και πρόσθεσε ότι ανάλογη θέση είχε και ο ΣΥΡΙΖΑ παλιότερα. (Πηγή:902.gr)